Фото ілюстративне
Вранці 19 липня стало відомо про збої у роботі деяких компаній.
Так, у Новій пошті повідомили про технічний збій. Водночас користувачі у мережі кажуть, що через поштового оператора не можна відправити чи отримати посилку.
«У звʼязку із деякими програмними оновленнями стався технічний збій в роботі системи із обслуговування клієнтів.
Причини вже зʼясовані. Роботу буде відновлено найближчим часом», - повідомили у пресслужбі компанії.
ОНОВЛЕННЯ: станом на 10:15 Нова пошта відновила роботу всіх клієнтських систем та сервісів.
Про тимчасові технічні труднощі повідомили і в Sense Bank:
«Цифровий банк зараз переживає незаплановану технічну перерву. Ми активно працюємо над відновленням усіх сервісів і докладаємо максимум зусиль, щоб повернути їх до ладу якнайшвидше.
Що не працює:
- Відображення продуктів, карток та рахунків
- Перекази та обмін валют
- Оплата послуг
- Покупка облігацій та автоцивілки
- Відкриття депозитів та кредитів
- Збірки та довідки».
Також користувачі мережі стверджують про збій у роботі мобільного оператора Vodafone, однак компанія поки офіційно не коментувала цього.