русский корабльнахуй
 
Новини  07 жовтня 2026 21:00 

1 січня мінімальна зарплата в Молдові зросте до 19 тис. грн. у переказі на українські гроші

підтримай автора: оригінал
6
1.1k
0
Реклама
Новий розмір мінімальної зарплати на 20,6% перевищує чинний показник у 6,3 тис. леїв Реклама
Національна конфедерація профспілок та Національна конфедерація патронату домовилися встановити з 1 січня 2027 року мінімальну заробітну плату для працівників реального сектору економіки у розмірі 7,6 тис. леїв на місяць.
Відповідну двосторонню колективну угоду національного рівня було підписано 7 жовтня після тривалого процесу колективних переговорів. Погодинна мінімальна ставка становитиме 44,97 лея за повної зайнятості та середньомісячної норми 169 годин, повідомляє logos-press.md
Новий розмір мінімальної зарплати на 20,6% перевищує чинний показник у 6,3 тис. леїв.
Новий рівень мінімальної зарплати забезпечить її відповідність національному порогу бідності, гарантує розрахунок мінімальної пенсії за віком та становитиме 43,7% від прогнозованої на 2026 рік середньомісячної зарплати. Таким чином, Молдова наблизиться до орієнтиру 50%, передбаченого Директивою ЄС 2022/2041 про адекватні мінімальні заробітні плати.
Представники профспілок та роботодавців наголосили на важливості соціального діалогу для підвищення рівня життя населення та прискорення соціальної конвергенції з Європейським союзом.
Новий розмір мінімальної зарплати застосовуватиметься до працівників, чия тарифна ставка або посадовий оклад при повній зайнятості нижче за встановлений угодою рівень.
Для працівників, чия тарифна ставка чи посадовий оклад дорівнюють 7600 леям або перевищують цю суму, підвищення зарплати не є обов'язковим. У разі роботодавець вправі підвищити тарифну ставку чи посадовий оклад з урахуванням продуктивність праці та фінансових можливостей підприємства.