Оператори трьох центрів служби 112 від початку її роботи вже опрацювали понад 3,8 млн викликів.
Про це повідомляє МВС.
За словами заступника міністра внутрішніх справ Леоніда Тимченка, надважливою умовою запровадження єдиного номера екстрених служб було зменшення часу на опрацювання викликів.
Оператори служби 112 мають можливість одночасно долучити декілька екстрених служб.
За його даними, по Україні працюють 254 оператори у трьох центрах служби 112, із них близько 30% спілкуються англійською мовою.
Як зауважив Тимченко, 7% операторів, які працюють у центрі служби 112 у Дніпрі, мають статус учасника бойових дій та є особами з інвалідністю. Крім того, є оператори, які пересуваються на колісних кріслах.
Для них створені всі необхідні умови, щоб вони могли опрацьовувати дзвінки і почуватися комфортно в тих умовах, які сьогодні надаються в центрах служби 112, підкреслив Тимченко.
Також на гарячу лінію 112 через відеодзвінок можуть звернутися люди з порушеннями слуху та мовлення. Такий виклик приймуть оператори, які володіють жестовою мовою.
Редактор: Анна Семьонова
16-11-2024, 20:40