Ілюстративне фото з відкритих джерел
Мета — полегшити ветеранам та ветеранкам війни процес пошуку роботи та сприяти їхньому працевлаштуванню на державну службу.
Міністерство у справах ветеранів України запустило е-Карту вакансій державної служби та органів місцевого самоврядування для ветеранів та ветеранок.
Цей новий сервіс доступний на веб-платформі е-Ветеран та є візуалізацією інформації про вакансії державних органів, органів місцевого самоврядування та військових адміністрацій по всій Україні. Про це пише Медіа агентство АСС з посиланням на Чернівецьку ОВА.
Мета — полегшити ветеранам та ветеранкам війни процес пошуку роботи та сприяти їхньому працевлаштуванню на державну службу. Користувачі можуть обрати для себе вакансії у різних регіонах країни, а також отримати детальну інформацію про функціональні обов'язки, вимоги до кандидатів, рівень заробітної плати та контакти для зворотного зв'язку, перейшовши до вкладки «Таблиця».
В.о. Міністра у справах ветеранів України Олександр Порхун наголошує: «Наша стратегія — заохочувати ветеранів і ветеранок до працевлаштування на державну службу. Наприклад, у Мінветеранів вже понад 17% штату – це ветерани і ветеранки, члени їхніх родин і сімей загиблих, чинні військовослужбовці, колишні військовополонені. Хто, як не ветеранська спільнота, краще знається на своїх потребах та можливостях. А держслужба дає перспективи, як і що треба змінити в системі, ветеранській політиці, щоб ці перетворення були відчутні та ефективні».
За словами Олександра Порхуна, е-Карта вакансій держслужби — лише перший етап в системі працевлаштування. Протягом найближчих декількох місяців Мінветеранів запустить додатковий цифровий продукт з пошуку робочих місць у бізнесі. Він також додав, що Мінветеранів спільно з robota.ua та work.ua вже реалізовують спільні проєкти з професійної адаптації та працевлаштування. Тому завдяки повноцінному запуску ресурсу із пошуку роботи від Мінветеранів буде максимально розширена пропозиція для ветеранської спільноти на ринку праці.
Зазначимо, що на момент запуску на е-Карті розміщено 170 вакансії, з них 92 – на державній службі, 37 — в органах місцевого самоврядування, 41 – у військових адміністраціях. Вакансії оновлюються в реальному часі, щоденно, забезпечуючи актуальність інформації.
Своєю чергою, заступник Міністра Руслан Приходько додав: «Спільно з НАДС та нашими партнерами з Міжнародної організації з міграції ми розробили е-Карту вакансій для державної служби та органів місцевого самоврядування, призначену для ветеранів та ветеранок. Цей цифровий сервіс стане єдиним місцем, де будуть зосереджені усі вакансії державного сектору, а ветерану буде зручно обрати для себе посаду».
Голова Національного агентства України з питань державної служби Наталія Алюшина відзначила необхідність активного залучення ветеранів і ветеранок до суспільного життя, зокрема через створення умов інклюзії в органах публічної влади.
«E-Карта вакансій для ветеранів та ветеранок засвідчує відкритість держави і її готовність залучати своїх захисників до публічної служби. Важливо сконцентрувати на цьому цифровому інструменті максимальну кількість вакансій, цікавих для ветеранів і ветеранок. А ще важливіше — забезпечити пряму комунікацію між роботодавцями і тими, хто розглядає можливість зайнятості у державному секторі. Ідеться про наших чинних колег, які наразі захищають країну, і тих, хто цікавиться такою перспективою після повернення до мирного життя. Саме тому НАДС приділяє значну увагу питанням інклюзії в органах публічної влади. Ідеться про створення умов соціальної адаптації в колективах і безбар’єрності на робочому місці», — зауважила Голова НАДС Наталія Алюшина.
Розробка е-Карти вакансій здійснювалась у співпраці з Національним агентством України з питань державної служби (НАДС) та Міжнародною організацією з міграції (МОМ).