Фото: МА АСС, ілюстративне
У всіх відділеннях ЦМКЛ розміщено спеціальні QR-коди, які дають можливість кожному – як пацієнтам, так і працівникам – залишити зворотний зв'язок.
Перший QR-код встановили для пацієнтів та відвідувачів лікарні з метою:
- краще розуміти потреби пацієнтів,
- виявляти недоліки у процесі обслуговування,
- робити надання медичних послуг більш зручним, якісним і ефективним.
Другий QR-код – для співробітників лікарні. Це додатковий канал для внутрішньої комунікації: якщо є побажання, пропозиції чи ідеї, але незручно або незвично звертатися безпосередньо до керівництва, зазначили в медзакладі, пише Медіа агентство АСС.
«Створили ці опитувальники з метою забезпечити комфортну, злагоджену та результативну роботу кожного працівника, кожного відділу.
При цьому адміністрація лікарні завжди відкрита до прямої комунікації: пацієнти можуть звернутися із зауваженнями чи пропозиціями, а співробітники – з будь-яким робочим питанням», - зазначили в дописі медзакладу на офіційній сторінці у фейсбук.