русский корабльнахуй
 
Чернівці  18 червня 2025 16:03 

Скільки платить Калинівський ринок за ведення соцмереж та як генерують контент

підтримай автора: оригінал
8
2.3k
0
Скриншот із відео
Журналісти Медіа агентства АСС поспілкувалися із директором комунального підприємства Григорієм Оробцем.
З середини квітня Калинівський ринок має власну сторінку у популярні соцмережі TikTok. За два місяці активного ведення тут опублікували 15 коротких відео розважального характеру, які мають популяризувати ринок та ознайомити підписників з побутом та особливостями чернівецького ринку. Станом на 18 червня сторінка Калинівського ринку має понад 7 600 читачів, та більш ніж 28 тисяч уподобань.
Опублікований контент набирає різну кількість переглядів, перше відео від комунального підприємства має вже понад 246 тисяч переглядів, в середньому матеріали набирають по 10-50 тисяч переглядів.
Додамо, багато експертів вважають, що TikTok зараз може бути корисним для підприємців, особливо у сфері B2C (бізнес-клієнт). Він надає унікальні можливості для залучення цільової аудиторії, підвищення впізнаваності бренду та збільшення продажів за допомогою креативного та розважального контенту.
Як розповів журналістам МА АСС Григорій Оробець, підприємство працює з SMM-командою за договором. Адміністрація ринку активно бере участь у генерації контенту, чимало ідей відхиляють, інші втілюють в життя, каже директор ринку. Часто у розважальні сюжети потрапляють підприємці, однак плати за рекламні послуги з них не беруть, зараз підприємство працює над напрацюванням власної авдиторії. Щодо оплати послуг команді SMM, Григорій Оробець, зазначив, що поки підприємство спрямувало на це 30 тисяч гривень, однак послуги команди не обмежуються лише веденням TikTok.
Додамо, ціни на рекламні послуги у TikTok та Instagram у відомих чернівецьких блогерів коливаються від 5000 тисяч гривень за одне відео Reels до 70 тисяч гривень у тих, хто має мільйонну авдиторію.