Фото з відкритих джерел
У 2024 році Labubu принесла $419 млн і зростання на 726%.
Labubu — ельфоподібні милі та дещо зловісні іграшки, які стали новим трендом. Їх створив гонконгський художник Kasing Lung ще у 2015 році. Вони популярні через свої унікальні риси - великі очі, пухнасте тіло, гострі зуби та вуха зайця. Дорослі використовують їх як спосіб самовираження, пише Медіа агентство АСС з посиланням на УНН.
Labubu вперше була представлена у 2015 році, а глобальний тренд на них почався через 4 роки.
Labubu швидко отримали популярність серед знаменитостей, блогерів та колекціонерів по всьому світу. Після того, як учасницю гурту BLACKPINK Лізу була помітили з брелоком Лабубу на сумці, іграшки почали купувати та поширювати в соціальних мережах. Азарту купувати їх додає упаковка-сюрприз «blind boxes».
У чому особливість та привабливість Лабубу
Ці іграшки про естетику «милого-потворного» (ugly-cute).
Лабубу ідеально характеризує «дивне, але миле», через що вписується в цей тренд, одночасно викликаючи і цікавість, і розчулення. Цей стиль особливо популярний серед молоді, яка хоче самовираження.