русский корабльнахуй
 
Чернівці  21 травня 2025 11:12 

На трасі на Буковині запрацював третій WiM-комплекс

підтримай автора: оригінал
9
2.1k
0
Фото: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області
Вже з 20 травня на трасі Р-63/Н-03/ - Вартиківці - КПП «Сокиряни» з під’їздами до КПП «Росошани» та «Кельменці», яка веде до кордону з Республікою Молдова, запрацював WiM-комплекс.
Він контролює навантаження на дороги у Дністровському районі, пише МА АСС з посиланням на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області.
Як працює WiM?
Система Weigh-in-Motion («зважування в русі») - це сучасне рішення для автоматичного моніторингу вантажівок. Вона складається з:
- датчиків, які вбудовані у дорожнє покриття – фіксація ваги кожного транспортного засобу;
- відеокамер та сканерів – зчитування номерних знаків, габаритів та швидкості руху;
- програмного забезпечення, яке аналізує дані в реальному часі та виявляє порушників.
Тобто система фіксує нехтування габаритно-ваговими нормами та автоматично передає дані до Державної служби України з безпеки на транспорті, яка потім штрафує порушників.
Недотримання габаритно-вагових норм – це не лише адмінправопорушення, а й серйозна загроза для всіх учасників дорожнього руху. Перевантажені вантажівки мають довший гальмівний шлях, їх часто заносить на поворотах, що значно підвищує ризик ДТП. Окрім того, надмірне навантаження прискорює руйнування дорожнього покриття та мостів, які й так зазнають значного зносу через активний трафік. Особливо гострою ця проблема є наразі, коли бюджетні кошти направляються на оборону держави та відбудову пошкодженого житла, а ремонти доріг обмежуються лише заходами експлуатаційним утриманням.
Загалом, у Чернівецькій області вже функціонують два WiM-комплекси. Перший у межах Боянської ТГ, ще один – на мосту у Розтоках Вижницького району. Третій комплекс запрацює на трасі Р-63, яка веде до українсько-молдовського кордону.