русский корабльнахуй
 
Чернівці  Вчора 17:11 

Освіта майбутнього: у Чернівцях представили роботизовану техніку для шкіл

підтримай автора: оригінал
1
323
0
Фото: Департамент освіти і науки Чернівецької ОВА
30 квітня в центрі естетичного виховання «Юність Буковини» проходив Форум технологій «PROстір: освіта майбутнього», де показали сучасне лабораторне й технічне обладнання для навчальних закладів.
На форумі освітяни обговорили новітні підходи до обладнання кабінетів фізики, математики, хімії та біології, пише Медіа агентство АСС. Програма заходу складалася з виступів чотирьох спікерів на основній сцені, після чого 7 приватних компаній, які постачають обладнання та засоби навчання, представляли свою продукцію.
Зі сцени заступник начальника Чернівецької ОВА Роман Греба повідомив про те, що уряд виділив пів мільярда гривень на створення нових освітніх просторів, з яких 22 мільйони передбачили для Чернівецької області. Як стало відомо, станом на кінець квітня, 27 закладів освіти Буковини подали заявки на облаштування кабінетів фізики, хімії, біології, географії, математики й STEM-лабораторій.
Інноваційні рішення в робототехніці
Юрій Уляницький, спеціаліст з розробки програм та курсів з освітньої робототехніки, продемонстрував сучасні винаходи в цій галузі: зокрема біонічного робота-собаку та системи з використанням штучного інтелекту. Він також анонсував проведення Першої всеукраїнської олімпіади з робототехніки. Ірина Горда, президентка ГО «Новітня Освіта», розповіла про практичні аспекти впровадження робототехніки в школах, наголосила на важливості партнерства та обранні правильної стратегії розвитку. Вона також підняла питання обмежень у закупівлі обладнання для 5-6 класів.
Після обговорення новітніх підходів у навчанні, слухачі ознайомилися з кожним обладнанням і поговорили з представниками компаній.
Чому STEM-освіта набирає популярності
В Україні збільшується попит на спеціалістів з природничої та технологічної освітніх галузей. STEM-освіта стає основою для нових технологічних рішень, інновацій у медицині, розвитку IT сектору та систем безпеки. Така освіта підвищує рівень відповідальності учнів за виконану роботу, залучає їх до справжнього досвіду, а не лише вчить слухати лекцію вчителя про теорію.
Матеріал підготувала студентка ІІ курсу філологічного факультету (спеціальність: журналістика) Ірина Рябенко.
Фото: Департамент освіти і науки Чернівецької ОВА