Відтепер в Україні діють суворі обмеження на рекламу азартних ігор.
З 1 квітня набув чинності закон, який забороняє рекламу та спонсорство азартних ігор. Про це пише "Економічна правда".
Згідно з законом, реклама допускається лише:
На телебаченні та радіо з 23:00 до 06:00У медіа для аудиторії старше 21 рокуНа онлайн-платформах з цільовою аудиторією старше 21 рокуСпонсорство від гральних компаній дозволено лише у спортивній сфері. Закон також забороняє:
Пропонування безкоштовних бонусівУчасть військовослужбовців, волонтерів та знаменитостей у рекламіВикористання воєнної тематики в рекламних матеріалах Нове регулювання галузіЗамість Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей (КРАІЛ) створюється новий регуляторний орган "ПлейСіті". КРАІЛ офіційно ліквідовується, а процедура ліквідації розпочалася саме 1 квітня.
Закон посилює контроль за гральним ринком через:
Контрольовані ігри замість фактичних перевірокБлокування нелегальних гральних вебсайтів та мобільних додатківВстановлення лімітів на витрати та час гриВведення обов'язкових перерв для гравцівЗаборону приймання ставок у кредит Вимоги до операторівНові правила висувають суворіші вимоги до організаторів азартних ігор:
Заборона отримання ліцензії особами з податковим боргомРозрахунки виключно у грошовій формі через банківські рахункиВимоги щодо бездоганної репутації посадових осібОбмеження зв'язків з країною-агресоромЗакон № 4116-IX, підписаний президентом Володимиром Зеленським, також передбачає обмеження онлайн-казино, а рішення РНБО щодо цього набере чинності 20 квітня 2024 року.