"Укрзалізниця" посилила додатковими працівниками ранкові зміни залізничних кас У неділю вранці, 23 березня, через технічний збій в IT-системі «Укрзалізниці» тимчасово не працюють онлайн-сервіси.
Про збій повідомила "Укрзалізниця".
"Через технічний збій в IT системі Укрзалізниці не працюють онлайн-сервіси", - йдеться у повідомленні.
Зокрема, тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.
Зазначається, що фахівці вже працюють над усуненням проблем.
Зазначимо, загалом квитки на потяги по Україні та за кордон можна купити у касах на вокзалах. Також квитки можна придбати онлайн - на сайті "Укрзалізниці", у чат-боті чи застосунку, а також на інших електронних сервісах.