У застосунку "Дія" запустили нову послугу для користувачів, які стикаються з проблемами зв'язку або мобільного інтернету.
Про це віцепрем'єр-міністр та міністр цифрової трансформації Михайло Федоров повідомив про це в Телеграмі.
Тепер можна відправити заявку Національній комісії з регулювання зв'язку, яка разом з операторами працюватиме над усуненням проблеми.
За його словами, послуга дозволяє користувачам повідомляти про проблеми зі зв'язком, такі як повільне завантаження сторінок, неможливість здійснити дзвінок або інші труднощі, зокрема з додатками, як TikTok.
Щоб скористатися послугою, необхідно зайти в розділ "Відсутній зв'язок" на головному екрані застосунку "Дія", надати одноразовий доступ до геолокації і описати проблему. Заявку можна подати навіть за відсутності інтернету, попередньо завантаживши Мапу незламності, яка дозволить автоматично відправити заявку, коли з'явиться зв'язок.
Федоров зазначив, що заявка буде отримана Національною комісією з регулювання зв'язку, яка у співпраці з операторами вирішуватиме проблеми на місцях. Міністр підкреслив важливість стабільного і якісного зв'язку для всіх громадян.