* Реклама
Наявність повноцінного веб-ресурсу з можливістю ознайомитись з компанією, її послугами чи продукцією є ознакою стабільності та серйозного підходу до ведення бізнесу. До того ж, це економніше в довготривалій перспективі. Тож, якщо ви плануєте працювати не один рік та розраховуєте на формування власної бази клієнтів, варто потурбуватись про створення і просування сайту в органічній видачі.
Створити власний ресурс чи сторінку на маркетплейсі?
Існує помилкова думка, що малому бізнесу просуватися через маркетплейс дешевше та швидше, ніж створювати власний сайт. Але тут варто розуміти декілька важливих нюансів:
Просувати сторінку на маркетплейсі також доведеться, адже тут завжди поруч велика кількість інших продавців, що дозволяє клієнтам швидко порівнювати ціни та створює додаткове конкурентне напруження.Вартість акаунту на маркетплейсі в загальному дорожча, ніж підтримка власного сайту, тоді як функціонал та можливості дизайну сторінок дуже обмежені.На маркетплейсі складніше керувати репутацією, і навіть один "замовлений" відгук може серйозно вплинути на продажі. А от служба підтримки клієнтів на власному сайті навпаки створить більше довіри. SEO просування чи соцмережі?
Ще однією помилковою думкою є просування виключно через соціальні мережі. І хоча на початковому етапі, доки не створено веб-сторінку, це буде здаватися вам зовсім непоганою альтернативою, стабільних продажів тут складно досягти. Тим більше, у соцмережах майже повністю відсутній накопичувальний ефект — щойно бюджет на рекламу закінчиться, показів не стане, а на підтримку інтересу існуючих підписників потрібно буде щодня створювати новий цікавий контент.
В свою чергу, класичне SEO-просування власного сайту в органічну видачу після досягнення бажаної позиції може утримуватися доволі довго, навіть без оновлення. Якщо ж мова про вузьку спеціалізацію, то певні ключі забезпечать покази на роки. Щоденно створювати новий контент також не потрібно. Достатньо періодичної актуалізації і таргетингу через контекстну рекламу, що буде дешевше, ніж SMM.
Що дає власний сайт малому бізнесу
Перш за все, повноцінний сайт — це можливість розказати про власний бренд більше, показати всі переваги та надати глибоке розуміння ваших послуг або товару. Наявність окремого веб ресурсу також викликає довіру клієнтів і зменшує репутаційні втрати. Такий бізнес є більш привабливим для потенційних працівників та партнерів.
Для комплексного просування сайту не потрібні штатні фахівці, можна залучити аутсорсингові послуги. Також існує багато можливостей зекономити на старті, не обмежуючи майбутнє масштабування. Отримана за допомогою власного сайту база клієнтів належатиме лише вам, а головне буде значно легше впроваджувати систему лояльності та підключати автоматизацію бізнес процесів.
Авжеж, повністю списувати з рахунків маркетплейси, соцмережі та інші методи просування — не варто, особливо якщо ви працюєте в сфері роздрібної торгівлі. Це також непогані додаткові ресурси продажів, але без власного сайту та просування в органічній видачі, ви будете повністю залежні від умов додаткових посередників, відгуків та агресивності конкурентів.