Фото: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області
Упродовж місяця виконувалися аварійно-відновлювальні роботи на шляхопроводі через залізницю, споруди, яка є складовою дороги М-19.
Роботи з усунення аварійних пошкоджень проводились у межах експлуатаційного утримання. Як повідомляють у Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області, для укріплення опорних залізобетонних стійок було застосовано сучасну технологію – армування карбоновою плівкою.
Після піскоструменевого очищення, смуги карбонової плівки фіксувалися вздовж стійок і обмотувалися навколо них у декілька шарів. Такий метод дозволив значно підвищити міцність конструкцій, кажуть дорожники, пише Медіа агентство АСС.
Як відомо, шляхопровід на трасі М-19, загальною протяжністю 114 метрів, був зведений у 1982 році. З того часу серйозних ремонтів не проводилося. Відповідно, споруда перевищила свій нормативний термін експлуатації.