Ілюстративне фото з відкритих джерел
Міністерство цифрової трансформації додало до комплексного сервісу е-Підприємець ще п'ять послуг.
Про це Мінцифри повідомило у Телеграмі, передає МА АСС з посиланням на Укрінформ.
«Розширюємо можливості комплексного сервісу е-Підприємець та додаємо нові послуги — від реєстрації касового апарата до найму нового працівника», - йдеться в повідомленні.
Відтепер в одній заяві е-Підприємця українці зможуть оформити повідомлення про використання єдиного рахунку, повідомлення про прийняття працівника на роботу, заяву про реєстрацію РРО, заяву про реєстрацію ПРРО та створити повідомлення про об’єкти оподаткування (за формою 20-ОПП).
Зазначається, що е-Підприємець на порталі «Дія» був запущений пів року тому, і за цей час українці подали вже 1 870 заяв. Усі необхідні послуги для ведення бізнесу зберігаються в одному електронному сервісі. Завдяки цьому сьогодні процес відкриття нового підприємства займає у середньому 30 хвилин.
Як повідомлялося, українські підприємці з 31 жовтня можуть подавати заявки та отримувати висновок Міністерства економіки щодо продовження граничних строків розрахунків у сфері міжнародної торгівлі онлайн.