русский корабльнахуй
 
Чернівці  19 жовтня 2024 15:36 

Чим корисний інституційний аудит: пояснення чернівецьких освітян

підтримай автора: оригінал
12
748
0
Особливо це було б доречно для новопризначених керівників шкіл, керівників новостворених закладів освіти та закладів, які претендують на статус академічного ліцею.
Управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області дало рекомендацію засновникам та керівникам закладів загальної середньої освіти провести інституційний аудит, пише Медіа агентство АСС.
Йдеться про зовнішнє оцінювання роботи школи, під час якого незалежні експерти оцінюють освітні і управлінські процеси та дотримання закладом освіти вимог законодавства.
Такий аудит є важливим і корисним інструментом, бо дає можливість:
  • сформувати об’єктивну і повну оцінку діяльності закладу за усіма напрямками незалежними експертами-практиками;
  • виявити сильні сторони - і далі працювати, щоб їх закріпити;
  • з’ясувати проблемні моменти, щоб вжити невідкладних заходів для їх усунення;
  • мати можливість зворотного зв'язку від педагогів-практиків після відвідування 50-60 уроків у закладі;
  • засновнику та керівнику отримати дієві покрокові рекомендації для підвищення якості освітньої діяльності закладу.
  • «Ми рекомендуємо закладам освіти, які претендують на статус академічного ліцею, ініціювати та пройти інституційний аудит, щоб мати можливість до 1 вересня 2027 року - старту реформи старшої профільної школи – здійснити необхідні заходи для покращення освітнього середовища, педагогічної діяльності, системи оцінювання та управлінських процесів закладу освіти», - зазначила Оксана Палійчук, начальниця Управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області.
    Освітня реформа
    Мета реформи старшої школи, яка повноцінно стартує в Україні в 2027 році, - щоб учні мали більше вибору, зокрема й профільних предметів.
    Із 2027 року учень обиратиме ті предмети, які йому будуть необхідні, а також ті освітні курси і модулі, які захоче вивчати. Зараз школярі практично не мають впливу на те, що вивчати. Школам бракує матеріально-технічних ресурсів, щоб підвищити якість освіти за природничими та IT-профілями. Передбачається, що профільна освіта матиме два напрямки: академічні ліцеї - орієнтація на продовження навчання в закладах вищої освіти, професійні ліцеї - здобуття професії.