Компанія Unilever продала свою російську «дочку», Unilever Russia, російському виробнику парфумерії, косметики й товарів для дому Arnest Group.
Про це йдеться у повідомленні компанії.
“Продаж охоплює весь бізнес Unilever у росії та чотири його заводи в країні. Наш бізнес у Білорусі також включений у продаж”, — заявив гендиректор Unilever Хайн Шумахер.
Він повідомив, що російський бізнес готували до можливого продажу протягом останнього року. Ця робота передбачала розділення ІТ-платформ і ланцюжків постачання, а також перехід брендів на кирилицю.
Сума угоди офіційно не розголошується. За даними російського пропагандистського ресурсу РБК, може йтися про 35-40 мільярдів рублів з урахуванням дисконту. Станом на кінець 2022 року Unilever оцінював свої російські активи у 900 мільйонів євро.
“Завершення продажу припиняє присутність Unilever Russia в країні”, — констатував Шумахер.
Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) додало британську корпорацію Unilever до списку міжнародних спонсорів війни через продовження роботи в росії. Unilever належать понад 400 брендів, зокрема Domestos, Axe, Rexona, Dove, CLEAR та «Чиста Лінія».
Такі компанії автоматично вносять до World-Check — бази даних людей та організацій з підвищеним ризиком, яку використовують у всьому світі для виявлення та управління фінансовими, регуляторними й репутаційними ризиками. Агентство каже, що через це співпраця з такими компаніями стає ризикованою та небажаною для будь-кого на міжнародному ринку.