Фото: blog.google
Google додав функцію чат-бота Gemini у поштовий сервіс Gmail для смартфонів на операційній системі Android, що дає можливість систематизувати електронні листи.
Про це повідомляє The Verge, пише МА АСС з посиланням на Укрінформ.
Технологічний гігант нещодавно дозволив користувачам використовувати свого чат-бота Gemini AI, щоб ставити запитання про їхню поштову скриньку Gmail у мережі. З четверга ця функція, яка називається Gmail Q&A, поступово стане доступною і для мобільних пристроїв: чат-бот починає працювати на системі Android, а «незабаром» з’явиться і на системі iOS.
У компанії зазначили, що за допомогою нової функції користувачі Gmail зможуть ставити Gemini запитання про свою поштову скриньку або, наприклад, шукати певні деталі у листах, переглядати непрочитані повідомлення, повідомлення від певного відправника або ж отримувати резюме листів на певну тему у поштовій скриньці.
Однак користуватися чат-ботом зможуть лише ті користувачі, які мають підписку Google One AI Premium або Google Workspace із застосунками Gemini Business, Enterprise, Education або Education Premium.
Gmail Q&A почали розгортати у четвер, 29 серпня. У Google зазначили, що цей процес може зайняти до 15 днів.