Фото: Автоцентр
Попит на нові легковики в Україні продовжує зростати. З початку року українці витратили на «легковики» понад 67,4 млрд гривень. Цей показник на 19% перевищує минулорічний.
За даними «Укравтопрому», половина зазначеної суми припала на п'ять світових марок автомобілів. У цій категорії лідером стала японська Toyota, ділери якої отримали від реалізації авто 10,4 млрд гривень, повідомляє Авто Центр.
Друге місце у рейтингу займає BMW. Українці за машини цієї марки заплатили понад 8,6 млрд грн.
Третє місце за популярністю займає марка Volkswagen. Її дилери виручили за вказаний період понад 4,9 млрд гривень.
На четвертому та п'ятому місці у рейтингу марки Mercedes-Benz та Renault. Їх результат 4,9 та 3,6 млрд гривень відповідно.
До ТОП-10 марок, на нові авто яких не скупилися українці цього року, також потрапили: Lexus, Audi, Land Rover, Skoda и Porsche.