русский корабльнахуй
 
Новини України  16 липня 2024 15:40 

Українцям пропонують роботу дистанційно із зарплатою від 50 тис. грн: кого візьмуть і які вимоги

підтримай автора: оригінал
11
1.3k
0
В Україні на популярних кадрових майданчиках пропонують понад 1000 вакансій з дистанційною роботою. Від 50 тис. грн можуть отримувати програмісти, спеціалісти з реклами та менеджери з продажу. Розмір зарплати останніх залежить від результату роботи.
Про це йдеться в даних великого кадрового порталу. Зазначимо, середня зарплата в Україні, за даними цього порталу, становить всього 19,5 тис. грн (у вакансіях).
PPC-спеціаліст (Amazon) може заробляти від 30 тис. до 90 тис. грн. Pay Per Click фахівець – це фахівець із контекстної реклами, він залучає на сайт користувачів, які з великою ймовірністю щось на ньому замовлять.
Спеціалісти відповідають за збір семантичного ядра англійською мовою, запуск рекламних кампаній, оптимізацію реклами, регулярний аналіз результатів. Вимоги до кандидата:
знання англійської мови на рівні не нижче Intermediate;
високий рівень володіння ПК (швидке друкування, робота з Excel, пошук інформації);
досвід роботи з Amazon Ads буде перевагою;
курси з контекстної реклами будуть перевагою.
Менеджер з продажу – до 83,7 тис. грн. Залежно від роботодавця, розмір заробітної плати менеджера з продажу може досягати до 83,7 тис. грн.
Серед вимог:
досвід роботи в продажах від 6 місяців;
вміння працювати з CRM;
бажання навчатись.
Media buyer – до 100 тис. грн. Це гуртова закупівля всіх можливих рекламних місць для їх подальшої реалізації. Вимоги до кандидатів:
досвід з Search Arbitrage від 6 міс. (FB/TT);
кейси зі спендами від $15k/міс.
Digital-маркетолог – зарплата до 80 тис. грн. Серед обов'язків: збір аналітики за всіма рекламними кампаніями, регулярний аналіз результатів та створення нових гіпотез, аналіз трендових креативів та регулярне поповнення банку креативів, дотримання маркетингової стратегії (вміння креативити і знаходити шляхи покращення результатів, залишаючись у межах маркетингової стратегії).
Вимоги до кандидата:
має досвід роботи від 2 років на посаді Digital-маркетолога;
має досвід роботи в E-commerce або Edtech;
вміє працювати з Google Analytics;
вміє аналізувати ефективність запущених онлайн-активностей та вносити корективи для покращення процесу.
Редактор: Анна Семьонова
16-07-2024, 15:40