русский корабльнахуй
 
Чернівці  10 червня 2024 16:10 

Тріщини й руйнування захисного шару бетону: потрібний терміновий ремонт на трасі поблизу Коровії

підтримай автора: оригінал
13
1.3k
0
Фото: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області
Для обстеження шляхопроводу на трасі М -19 залучили науково-дослідний інститут.
Фахівці обстежили шляхопровід на трасі поблизу села Коровія, який має протяжність 114,6 метра і рекомендують терміново провести протиаварійні роботи. Про це пише Медіа агентство АСС з посиланням на інформацію Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецької області. Шляхопровід на М-19 є частиною європейського коридору Е85, і його аварійний стан несе загрозу безпеці дорожнього руху та може призвести до серйозних наслідків.
Відомо, що шляхопровід через залізничну дорогу побудований 42 роки тому. Його конструкція не була розрахована на сучасні багатотонні вантажівки, кількість яких значно зросла під час війни.
Через значне транспортне навантаження та динамічний вплив залізниці на опорних стійках шляхопроводу утворилися аварійні силові тріщини й руйнування захисного шару бетону з оголенням арматури.
Ця транспортна споруда стоїть на 7 опорах, які складаються з шести залізобетонних стійок, висотою 8 метрів кожна. Дві з них вже мають значні дефекти і ще дві починають руйнуватися.
Вже зменшено навантаження на пошкоджені стійки, проїзну частину звужено, без впливу на рух транспорту, зауважують у Службі відновлення.
Які протиаварійні заходи потрібно здійснити:
- влаштування тимчасової опори (типу МІК - мостової інженерної конструкції) під ригелем, щоб під час ремонту розвантажити «хвору» стійку;
- укріплення опорних стійок додатковим арматурним каркасом та влаштування монолітної бетонної «сорочки» від ростверка до низу ригеля.
Протиаварійні заходи дозволять тимчасово стабілізувати стан шляхопроводу, але у майбутньому без капітального ремонту не обійтися.