русский корабльнахуй
 
Новини Чернівців  22 травня 2024 14:20 

Які права працівників у разі зміни власника бізнесу, - роз’яснення

підтримай автора: оригінал
13
609
0
Ухвалений парламентом 25 квітня Закон від 25.04.2024 р. №3677-IX офіційно опублікований 14 травня, а отже 15 травня він набрав чинність.
Завдяки цьому у Кодексі законів про працю (далі КЗпП) з'явилася нова стаття 36-1, яка регулює правонаступництва у трудових відносинах,- інформує департамент соціально-економічного розвитку Чернівецької міськради.
Тепер КЗпП передбачено, що у разі передачі суб'єкта господарювання (зміна власника, продаж) трудові відносини працівників продовжуються із набувачем. Права і обов'язки за трудовими договорами, що існували між працівниками і відчужувачем, переходять до набувача.
Відчужувач та набувач зобов'язані не пізніше ніж за 10 робочих днів до здійснення передачі суб'єкта господарювання поінформувати виборний орган первинної профспілкової організації (профспілкового представника), а в разі відсутності первинної профспілкової організації - вільно обраних та уповноважених представників працівників, а в разі їх відсутності - працівників про:
1) дату або орієнтовну дату передачі суб'єкта господарювання;
2) причини передачі суб'єкта господарювання;
3) правові, економічні та соціальні наслідки передачі суб'єкта господарювання для працівників;
4) будь-які заходи, передбачені стосовно працівників.
Профспілка чи уповноважений представник працівників мають право ініціювати з відчужувачем та/або набувачем консультації. За результатами консультацій складається протокол за домовленістю сторін.
Про зміни істотних умов праці, спричинених передачею суб'єкта господарювання, працівник повинен бути повідомлений не пізніше ніж за два місяці.
У разі звільнення працівника через зміну істотних умов трудового договору на шкоду працівникові роботодавець вважається таким, що несе відповідальність за завершення трудового договору або трудових відносин.
Редактор: Анна Семьонова
22-05-2024, 14:20