русский корабльнахуй
Новини Чернівців  12 лютого 2024 17:00 

На «103» є свої «постійні клієнти»: які виклики надходять до «швидкої» у Чернівцях - відео

підтримай автора: оригінал
4
4k
0
До диспетчерської служби станції екстреної медичної допомоги та медицини катастроф у Чернівецькій області щодня надходить понад 300 викликів. Вони бувають різними. Це й спроби суїциду, й інфаркти, й низький тиск, й підвищена температура…
Кореспондентка "МБ" побувала у диспетчерській службі швидкої та дізналася, у яких випадках можна звертатися на спецлінію "103".
У диспетчерській за робочими столами сидять шість диспетчерів. Вони приймають дзвінки від буковинців.
Інфаркти та інсульти помолодшали
За словами старшої оперативної чергової лікарки центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Ірини КАЛИНЧУК, на спецлінію надходить дуже багато некоректних звернень від людей.
– За минулу добу, наприклад, на спецлінію "103" надійшло 370 викликів. Це дуже багато. До речі, викликів як профільних, так і не профільних. Повідомлення бувають різні: аварії, падіння з висоти, пожежі, звернення людей, у яких трапився інсульт або інфаркт. Та досить часто трапляються ситуації, коли недопрацьовує клінічна служба. До прикладу, у людини тиск 130, а вона телефонує нам. Хоча мала б телефонувати сімейному лікарю. На жаль, таких звернень більшість. Відмовити ми не маємо права. Коли приїжджає бригада за таким викликом, виявляється, що їй там нічого робити. Адже люди хочуть, щоб їм призначали лікування, а цього робити ми не можемо. Ми лише надаємо екстрену медичну допомогу.
Маємо навіть "постійних клієнтів", які телефонують кожної години...просто поспілкуватися, попросити поради, а не щодо лікування. Проте це спецлінія, і так вчиняти не можна.
За січень цього року ми помітили динаміку збільшення інсультів та інфарктів. На жаль, вони суттєво помолодшали. Якщо раніше інфаркти й інсульти траплялися здебільшого у людей 55+, то зараз 40+, – розповідає лікарка.
Бабуся телефонує шість-сім разів на добу
Фельдшер-диспетчер центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Руслана ПШЕНИЧКО працює у диспетчерській службі з 2014 року.
– Щозміни в нас трапляються різні випадки й різні виклики. Є критичні, як-от: падіння з висоти, ножові поранення, повішення. Та є й некоректні. Наприклад, одна жінка похилого віку телефонує до нас по шість-сім разів на добу і каже: "Мене болить голова, приїдьте". Ми виїжджаємо, надаємо допомогу та їдемо. Минає кілька годин – вона знову телефонує і просить приїхати. Ми консультуємо телефоном, та вона починає грубіянити й погрожувати, що зателефонує в НСЗУ. Також надходить багато звернень від людей, які перебувають у стані алкогольного сп’яніння, тож часто чуємо від них лайку. Тому хочу закликати людей телефонувати на спецлінію "103" лише в критичних випадках: стан непритомності, кровотечі, порушення кровообігу, різні болі, біль у грудях, бо це може бути ознакою інфаркту, – наголошує Руслана Пшеничко.
Редактор: Анна Семьонова
12-02-2024, 17:00

Схоже